Monday, February 12, 2007

Bende sobelendim :))

Evet birçok blogger arkadaşımın bloglarından aşina olduğum ebeleme-sobeleme oyununa bende Yeşim'ciğimin sayeside katıldım. Vallahi sobelendim bakalım ne kadar kendimi anlatabileceğim bu ani sobeleme karşısında:)

1- Genel olarak sevdiğim şeylerden bahsederek başlıyayım... Hayatta en çok ailemi seviyorum ama bunun haricinde aslında sık sık söylediğim gibi hayvanları çok fazla seviyorum. Tüm hayvanları. Hayvanları birçok zaman insanlara kesinlikle tercih edebilirm. Onlara sevgi haricinde büyükte saygı duyuyorum. Belgeselleri genelde bu saygı nedeniyle gözlerim doludolu ağzım hayretle açık ve tüylerim diken diken izlerim. Keşke hepimiz hayvanların sahip olabildiği erdemin minicik bir kısmına sahip olabilsek...

2- Ve bitkileri çok severim çiçekleri, ağaçları, toprağı... Bitkilere bakmayı toprağı ekmeyi, ektiğim tohumların yeşermesini izlemeyi yaprakların çıkışını... hepsi beni çok büyüler. Genellikle günlük işlerimi planlarken mutlakatoprakla kesişen birşeyler yaparak o günü değerli kılmaya çalışırım.

3- Kışı çok severim. Yağmuru ve karı çok severim. Banyo yapıp rüzgarlı bir kış günü sahilde yürümeyi çok severim. Mutlaka deneyin eve döndüğünüzde saçlarınızın deniz koktuğunu fark edeceksiniz. En sevdiğim renk beyazdır belki bu yüzden kar kaplı bir dünyanın yerini hiç birşey alamaz.

4- Çocukları çok severim. Düşünme stillerine, dünyayı algılayışlarına hayranlık duyarım. Fena resim yapmama rağmen en çok bir çocuk gibi resim yapabilmeyi isterim. Bu nedenle sol elimle resim çizerim:) Ama yinede tam olarak onlar gibi olmuyor. Bir gün çocuklarımın olmasını ve onlarla birlikte kendi çocukluğuma geri dönebilmeyi umut ediyorum.Çocukluğumu çok özlüyorum...

5- El yapımı eşyaları, oyuncakları herşeyi çok severim. Ve ikinci el dükkanlarını çok severim. İkinci el kıyafetleri, eşyaları kullanmayı bir ayrıcalık olarak görürüm, çünkü sadece birer eşya değil hatıra defteridir adete onlar. Eski kitapların kokusunu çooook severim. Keşke eski kitap kokusu parfümü olsada alsam derim:)

6- Müziği, dans etmeyi ve içki içmeyi severim. Sarhoş olmayıda severim. Ama abartmamak kaydıyla. Abarttığım çok içki maceram var ve bazısı halen yüzümü kızartıyor. Canım eşim baya zor geceler yaşadı sayemde.

7- Tv izlememek için herzaman çaba sarfetsemde itiraf ediyorum TV izlemeyi çok seviyorum. Özelliklede moralim bozuksa en iyi ilaç o oluyor.

8- Şu ana kadar yazdıklarımdan çok romantik ve naif bir kişilik olduğumu düşündürüyorum sanırım. Ama yalnızca bu kadar değilim :) bazen küfürbaz, agresifve megoloman olurum. Bazen saldırgan ve çok kırıcıda olabilirim. Seri katillere karşı dehşetli bir hayranlık duyarım yakından takip ederim. Elbetteki crime and investigation favori kanalım:) Ve yeni gözdem olan dizide seri katilleri öldüren bir seri katilin hayatının anlatıldığı DEXTER :))) Sanırım henüz Tr de gösterilmeye başlamamış ama önümüzdeki sezonlarda geliyor. Eğlenceli bir anlatım ve kendine özgü bir adam...





Bunun yanı sıra elbetteki fotograf çekmeyi seviyorum. Amadikkat ettimde oldukça arka sıralardan geldi fotograf bu üzücü bir durum. Tr de halen fotograf eğitimime devam ediyorum. Sanırım bu okul maceram epey uzun bir romana dönüştü. Bazen yazı yazmayı seviyorum. Ayrıntı yayınlarının bastığı serileri okumayı ama özelliklede yeraltı edebiyatı serisine bayılıyorum. Designerları, ressamları vs leri severim ama en çok sokak sanatçılarına grafiticilere saygı duyarım. Sanatın satılmadığı paylaşıldığı gerçek galeriler olan sokaklarda sergilerler işlerini...


Vallahi arkadaşlar yazdıkça neyim ben diyorum çok dalgalı bir insanım. Bence bu kadar kafidir belki daha sonra kendi kendimi sobelerim ve bu dalgalı sohpete devam ederim. Ve bende eşimi sobelemek istiyorum. Oda bir blogger. Belçika günlüğü adında yazıyor. Aşkım seni sobeledim anlat bakalııımm...

4 comments:

Yeşim'in Mutfağı said...

Ne güzel yazmışsın, sol elinle resim yapman ne hoş :)) Ben de kışı pek sevmem biliyomusun,benim için en güzel mevsim ilkbahardır. renk renk açan çiçekler, çim kokusu falan süper :)

Sweety said...

aaa evet bak cim kokusu... unutulacak gibidegil ama sen hatirlattin bak birde cam agaci kokusunuda severim ben:)

Baris said...
This comment has been removed by the author.
Baris said...

Bende sobelenme gorevimi yerine getirdim ve yazdım yazımı. Buradan ulasabilirsiniz.