Sunday, August 5, 2007

Geri donus

Herkese uzzzuuun bir aradan sonra tekrar merhabalaar... O kadar acele bir sekilde hazirlanip parise gitmek icin yola ciktikki kisa bir yazi yazip haber bile veremedim. Gittigim kamp yerlerinde hep aklimda bloguma bir yazi koymak vardi ama bunuda beceremedim kosturmaktan. Neyse dun evimize donduk. Cok yorulmus ve evi ozlemisiz. Benim gozumden paris detaylarini tabiki yayinlayacagim uzun uzun. Kirmizi cadirimizla kamp yerinden bir foto. Bu arada tatilin en guzel yaninin eve donmek oldugunu anladim yine bu bir hafta sonunda. Cunku coook yorulduum :D

2 comments:

Evren Yasa said...

Ece hosgeldiniz geri. biz de pariste sanirim ayni kampta kalmistik sizinle, biz cok begenmistik hergun metroyla gidip geliyorduk cok guzel bir yerdi. geziniz guzel gecmise benziyor, ne hos!

Sweety said...

evrencim guzel di baya gercekten. tr deki kamp yerlerine benzemiyor buradakiler ya. cok temiz ve duzenli birde o kadar cocuk falan olmasina ragmen cit cikmiyor herkes fisiltiyla konusuyor. kafa dinlemek icin gayet uygun kamp olayi hem de ucuz tabi ;) biz hutopia diye bir yerde kaldik. arabayla metroya gidip metro istayonun cevresine arabayi park ettik. oradanda metroyla parise gittik. pratik oldu. optum caniim