Wednesday, September 26, 2007

ben geldiiiimm :))

Epey zaman oldu değilmi yazmayalı. epeydir habersiz bıraktım sizleri ama vallahi anlarsınız işte uzzzzuun ayrılığımızın hasretini anca yeni yeni dindirmeye başladık :) Bende fena anne kuzusuyum biliyorum ama ne yapaym canım sarı bebeğimi çoook özlüyorum... Bu arada hasret giderirken tabi bir sürüde şey yaptık. Sürekli geziyoruz. Büyük adaya gittik hemen gelir gelmez. Deniz kokusu ada vapuru falan o kadar iyi geldiki vallahi. tabi Güneşte cabası. Faytona bindik, adanın tepesindeki Aya yorgi (umarım böyle yazılıyordur) kilisesine çıktık. Kilisenin önündeki müthiş manzarayı seyrettik. Çoook güzelmiş unutmuşum :) Sonra bir gece annemin dogum gününü kutladık. İstanbulun şık restaurantlarından birine yer ayırtıp fıstığımıza sürpriz yaptık kardeşimle. Taksimde ramazan için kurulan el işleri fuarını gezdik. Çok güzel şeyler yapıyorlardı. Özellikle camdan biblolara bayıldım. Yani herşey şimdilik çok çok güzel. Bu arada okula kaydımı yaptırdım :(( Yeniden okullu olmak korkutuyor beni yaaa çok ara veriyom soğuyorum hep. Bundan sonra umarım daha sık bloguma yazarım yeni laptopla beraber 3ümüzede ayrı ayrı bilgisayar oldu :) yaşasııııınn. Haaa unutmadan ben acaip bir pazar fanatiğiyim. annemle cumartesi pazarı senin, salı pazarı benim geziyoruz. Pazarların o neşeli cümbüşüne bayılıyorum Pazarcıların birbirinden komik ve eğlenceli naralarına hayranım :D İşte onlardan biri "gel abla parça bi liraaaaa, çalana bedavaaaaa" hehehehe çok komik... Herkese sevgileeeerrr

10 comments:

Gizem said...

Ece,
Icim gitti icim!
Burnuma Istanbul kokusu geldi.
Su an oylesine isterdim ki Tr'de olmayi. Onu da anlatamam

Sweety said...

ahhh Gizemcim ah merak etme çok iyi anlıyorum seni. Uzakta olunca çok zor luyor bazen ama ne yapacağız. Buraya gelince istanbuda yaşamanın ne kadar zor olduğunuda anlıyor insan. Ama tabi şu boğaz yokmu, masmavi denizin koynunda yaşamak başka birşey :)

Yesim said...

Ece'cim ne güzel yazmışsın, ben de bol bol pazar gezdim antalyada pek güzeldi peek :) Cansel teyzemin geçmiş doğum gününü ben de kutlar nice senelere derim.
Öpüyorummm...

Sweety said...

Yeşimciiim hele öyle tatil yerlerin pazarları ayrı bir güzel oluyor dimi envayi çeşit meyve sebze. Oralarda hiç görmediğin otlar falanda görürsün. Birde tombiş köylü teyzelerle iyice şenlenir pazar olayı :)

Evren Yasa said...

bu guzel havalarin tadini cikar ececim. Uzun zamandir gorusemedik gelince mutlaka goruselim. bol bol eglen, dinlen oralarda. bizim yerimize de gez istanbulda..

Asli A. said...

Yaaa :( aglamak istiyorum.. kaaader kaaahpe kader diye de haykirasim geldi!! (ben de pek bir arabesk takildim su son gunler-hayirdir valla??)
Ozledik be sweetycik :(

KIKI'S DESIGN said...

Swetty ciim,
bana inanılmaz pozitif bir enerji veriyosun yahu:)
Demek uzun süre istanbuldasın artık yaşasıııın!!!
ben önümüzdeki 10 gün içinde gelmeye çalışcam ve hemen sana haber vericem,
anneciiğinin yanaklarından öp benim için iyiki doğmuş iyiki seni dünyaya getirmiiiiiş!!!
öpüyorum kocaman kocaman seniiiii!!!

Anonymous said...

Selam canım içim açıldı geze geze bana da beklerim mutlaka
sevgiler
www.edasuner.com

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.

Pazarlari seven birisi daha, o kadar ozledim ki o ortamlari. Pazarlik etmeyi bile ozledim hatta..