Saturday, March 22, 2008

Uctu uctu kus uctu :D


Heyyyyooo ilk boncugumu sattim arkadaslar :D cok mutluyum. evet denizin kusunu satmis oldum ama beni affedecektir canim denizcim :D Dun etsyi denemek icin bir uyelik actim. simdi adresimi vermiyorum sizin icin hazirlanip oyle verecegim :D ama deneme amaclida satiliklar nasil konuyormus falan deniyim diye bu kusu koydum. Anaa sabah birde baktim bizim kus evlat edinilmis :D Amerika Utah tan bir etsy ci almis :D ay nasil sevindim nasil sevindim anlatamam. Biseyler yapmak ne kadar guzelse onlari degerlendirmekte o kadar guzel gercekten. Umarim bu hizin devamida gelir :D Yakinda etsy shopumun resmi acilisini yapacagim:D herkese sevgiler opucukler. Denize ozel not: Denizcim onun gercek annesi sensin bunu oda biliyor bende ;))

5 comments:

Deniz said...

Yaşasııın, tebrik ederim :) Çok sevindim sweetyciğim... Bu ilk satış, inşallah adım uğurlu gelir, denizler kadar çok üretir ve satarsın :***

Sweety said...

denizcim ya vallahi adinda kendinde ugurlu geldin:D hic beklemiyordum bu kadar hizli bir satis muccck :D umarim dedigin gibi olur bol bol boncuk yapar bol bol satarim... :D

Yesim said...

Cok sevindim ececimm, ne guzel bir haber bu :)

Sweety said...

ayy yesimcim evet ya cok sevindim ve sonra 2 tane daha boncuk koydum ama onlar henuz satilmadi her dk acip acip bakiyorum :D sonrada aaa satilmamis diye uzuluyorum. hemen satilmasi iyimi oldu kotumu anlamadim simdi :D

elfeyp said...

Merhaba,
Yaptıklarınıza bayıldım. Ben de çok istiodum öğrenmeyi ama Bodrum'da bu tarz bi kurs bulamadım henüz.
Ellerinize sağlık..
Sevgiler
Bu da benim yeni blogum: www.elfeyp.blogspot.com