Wednesday, September 10, 2008

Hava Sahane, gerisinden bananeee :D

Hava bir guzel bir guzel sasiyorum. Gercekten garip bir ulke Belcika. Yazin yagmurundan sokaga cikacak hal kalmaz insanda. Kis gelir gunes acar. gunesten gozlerini acamaz olursun. Neyse kabulumuz buda. Hava guzel, sinav gecti ohhh harika :D Bu yandaki yaramazlar bahcedeki sardunyalarimi katur kutur yiyorlar. yapraklar delik desik oldu. Ama akilli sweety ne yapiyor aman nede sirinler diyip kiyamiyor, ilaclamiyor :D Ne olacak bilmiyorum sanirim sardunyalarimi hediye ettim firca tirtillara :D Tuy yumaklari sizi... Bir delide kocacim. Oda tuvalette yumurtlayan orumcege kiyamiyor :D Ne olacak allah askina halimiz boceklenip gidecekmiyiz yoksa. Zaten evde elim kadar orumcekler fildir fildir geziyor. Cok korkuyorum ama olduremiyorum. Bende onlarin olduklari bolgelere girmez oldum :D Yakinda hepsine yedek anahtar verecegim :))
Yanda komsumuzun kedisiyle ona asik Shine i goruyorsunuz :D Malesef kedigin hisleri ayni degil :D Bizden haberler boyle. Herkese sevgiler...

13 comments:

KIKI'S DESIGN said...

cicim sweety'm,
biz de sevgilimle aynı durumdayız walla:))))
geçenlerde eve bi süleymancık girmiş öyle takılıyo... tavırları bi görsen dersin kraliçe biz de adını elizabet koyduk:)))
Evde elizabetle bi karşılaşıyoruz o benden ben ondan nasıl kaçıyoruz sana anlatamam:)))
bu aralar yok ortalıkta tüydü heralde:)
ÖPÜYORUM KOCAMANNNNN!!!

Anonymous said...

Shine tam yemelik canım:)

Sweety said...

heheheh kikicim cok komikmis :D Yusufcuklari bende cok severim ama bir o kadar korkarim nedense. Garip seyler su bocekler, boylarina bakmadan iyi korkutuyorlar :D

Sweety said...

dimi guldemcim cooook usludur benim kizim coook

Anonymous said...

sweetycimmm iyi bayramlar:)

KIKI'S DESIGN said...

sweetymmmmm neredesn????çok ösledimmmmmmmmmmmm!!!!

MeRaiL said...

Ece'cim nerelerdesin..?????
Bir ses ver.. ;)

KIKI'S DESIGN said...

sweetyyyyyyyyyyyyy!!!

Anonymous said...

sweetycim ödülün var:) bana uğra da alıver :)

Anonymous said...

Çok enkli cıvıl cıvıl bir siteniz çok hoştebrikler:)

a. gizem said...

ne kadar şeker bi bahça, ne güzel fotolar, muhteşem bi köpek, yandaki şeker kedi, eee bi de evde bir sevgili :)) ben de bunlardan istiyorum sweetycim :)) tam iki yıldır sevgilimden ayrı bi şehirde yaşıyorummm çok ozledim çok!
ama çok güzel kareler bunlar :) maşallah nazar değmesin

Anonymous said...

I inclination not concur on it. I think precise post. Specially the title-deed attracted me to study the sound story.

Anonymous said...

Nice post and this post helped me alot in my college assignement. Gratefulness you as your information.