Friday, January 2, 2009

Isvicre Tatiliiii

Merhaba herkese,
kucuk bir kacamak yapip Isvicre`ye sevgili Ayla ve esi Erdal`la bir tatil organize ettik.  Iyikide yapmisiz  cok guzel bir tatildi. Bir suru yer gorduk hatta hayatimda sanirim manzarasini ve oradaki hissi hic unutamayacagim Mont-Blanc la tanisma firsati buldum. Hayatimda hissettigim en dusuk sicakligi hissettim. Derece -15 gosteriyordu :D 4 kat pantolon 4 kat ust kar botlari termo coraplarla donmak nasil bisey anladim. Daglarin arasinda tren, teleferik ve tramvayla tepelerde dolastik. Uzaktanda olsa Avrupadaki en buyuk buzul parcasini Buz Denizini gorduk. Bu arada Cenevre, chamonix, Lozan, Montro ve Basel sehirlerini gorduk. Bern`i ve fransadaki Colmar`a da kisa bir goz atabildik. 3 gecelik tatilimizin bir gecesini Isvicrede, bir gecesini Fransa`da bir gecesinide Almanya`da gecirdik :D 10 dk icinde 4 kere isvicre almanya sinirlarindan gectik.  Unlu Evian suyunun kaynagindan su ictik. hatta siselerimize doldurup yolluk yaptik :D Cok usuduk cok yorulduk ama herseye degen 4 gun gecirdik. Sevgili arkadaslarimiza bu guzel yolculuktaki organizasyonlari icin coook tesekkur ederiz :D Ha bu arada Shine i da cook ozledim. O da bizi ozlemis, ama neyseki bu sefer kusmedi bize belki onun  icinde degisiklik olmaya basladi otelde gecirdigi gunler... Herkese sevgileeer 

10 comments:

Moninha said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Yesim said...

Ececim fotolar her zamanki gibi süper!
Shine otelde birini bulmuş olmasın?! :))

Anonymous said...

bu kadar gezilmez ama:) derim ben :)başka fotolarda isterim derim ayrıca :)

Sweety said...

ayy valla yesimcim olabilir :D ama hala evin minik kuzusu su an oyuncaklariyla bir oynayisi var gormelisin :D

Sweety said...

Guldemciim vallahi gezmekte olmasa bu gurbet hic cekilmeyecek be :D daha foto koyarim bu post kisa oldu dimi :D optuuum

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
MeRaiL said...

ahhh avrupa'da yasaminin avantajlari, bircok guzel ulkenin bir arada olmasi.. ;)
-15 ne kadar alistigim bir derece, ama -32'de gercektende bende guzelce donmustum.manzara harika, sogukta olsa deger.. ;)

Sweety said...

Eve meralcim ya bu yuzden bende burayi cok seviyorum heryere gitme imkani buluyor insan. Orda gezerken rusyada falan insanlar nasil yasiyor diyordum :D vallahi nasil yasiyorsunuz kuzum. Birde boyle sicak ulkelerden gelen bizim gibiler icin cok zor olmali.

eda said...
This comment has been removed by a blog administrator.