Wednesday, January 10, 2007

Bisikletimle ilk günüm



Bütün gün deli gibi yağan yağmurun dinmesini sabırsızlıkla bekledim. Yağmurun dindiği an büyük bir hızla giyinip fırladım dışarıya. Şehir merkezinden uzakta yaşadığımız için alışveriş falan gibi ihtiyaçlarımızı yürüyerek yapmak genelde zor oluyor. Mesafeler otobüs, araba veya BİSİKLET gibi :) ulaşım araçlarıyla daha pratik oluyor. Birde elimde poşet taşımaktan nefret ettiğim için açlıktan ölsemde dışarı çıkıp alışveriş yapmıyorum. Ama bugün alışveriş heyecanla beklenesi birşey haline geldi. Yürüyerek 15 dk yı bulan mesafedeki markete uçarcasına gittim. Yok yok aslında o kadar hızlı olmadı. Biraz dengemi kaybetme korkusuyla yavaş yavaş gittim. Çünkü bu tarz bisikletlere binmeye pek alışık değilim. Eskiden bir dağ bisikletim vardı. Bu bisiklerde (city bike) bu city bikelardan biraz daha farklı bir model bir retro. Hollanda tipi bisikletlere benziyor. Ama kullanması daha kolay. Evet bu bisikletlerde dağ bisikletlerindeki gibi sırtını kambur durmuyor. Ve kollarınızı öne doğru daha az uzatıyorsunuz. Sanki masada oturur gibi etrafı izleyerek ve sırtınız ağrımadan çok keyifli gidiliyor. Birde bisikletin bildiklerimden farklı yanı ön fren el freni şeklinde fakat arka freni yapmak için pedalları geriye çevirmek gerekiyor. Buda beni biraz heyecanlandırdı ama zamanla alışılıyor. Bisikletimin önünde sepetinin oluşu işimi çok kolaylaştırdı. Ama yinede mutlaka arkaya çantada almak lazım.






























Aslında sadece çay almaya gitmiştim ama bu çiçekleri, domates vs aldım geldim. :)















Aldığım bu çiçeklere bahçeden topladığım kurumuş dallardan böyle süsler yatım. Benim hoşuma gitti...




2 comments:

Anonymous said...

Çiçeklerin çok hoş,bisikletin de öyle:) iyi günlerde kullan,benimde menekşelerim var ve çok seviyorum.Selam ve sevgiler :)

Sweety said...

Merhabalarr cok saol mesajin icin. Benim ilk kez meneksem oluyor o
nedenlehergun sabah kalkip bakiyorum onlara olurlerse diye korkuyorum.
Menekselerle ilgili ozel bir onerin varmi. ne kadar su vermeliyim
mesela. :) sevgiler. Menekselerinede sevgiler...