Thursday, January 18, 2007

Merhaba ben Şeker

Merhaba herkese,

Ben şeker annem Sweety Shine'la ilgilenmekten onu anlatmak fırsat bulamadığı için beni hep görmezden geldi. Bende onun yemek yapmak için mutfağa gidişini fırsatbildim. Ve hemen birkaç fotomu çekip kendimi tanıtayım istedim. Fotografta yanımda duran yılbaşında annemin kafese astığı top, küçücük evimi bana sormadan bununla dahada daralttığı için kafam bozulup bir gün ipini kopardım. Şimdi yerde üzerine çıkarak oynuyorum. Yaklaşık iki ay önce bu eve geldim. İlk başlarda insanlara alışık değildim ama o Shine ne yalan söyliyim benimde kalbimi kazandı. Beni yalamasına hiç bişey demem. Annemle babam evde değilken Shine ile beraber mutfakta oturuyoruz o zamanlar Shine'ın yaramazlık yapmasını engelliyorum. Gerçi bazen beni sinirlendirip son sesimle bağırmama neden olsada, iyi bir aile olduk.

1 comment:

İpek Kuscu said...

Ece ne zaman yazdın bu kadar yazıyı bravo , shine ve şeker ikilisi harika.Öyle çok şey varki bak geçmiş olsun demeyi unutuyordum az daha.
Ben de oyuncak yapmayı seviyorum.Yaptığım oyuncaklar bir mağazanın joniur bölümünde satılıyor hala.Biliyorsun çiçek yetiştiremiyorum ama çok komik çiçeklerim var dikerek yaptığım neyse ,daha fazla lafı uzatmayayım.İyi geceler sevgiler.