Tuesday, March 20, 2007

Bugün

Geldiğimden beri hala buralara alışamamayı yaşıyordum. Neyseki bugün biraz bu psikolojiyi üzerimden atabildim. Daha önce yazdımmı hatırlamıyorum ama haftada 2 akşam eşimle ben flamanca kursuna gidiyoruz. Kurs saat 18:00 ile 20:30 arasında sürüyor. Hava tüm gün çok dengesiz ve epey soğuktu. Yine kapı dışına çıkmaya üşendim yani. Ama allahtan güzel bir gece geçirdikte moralim biraz yerine geldi. Yandaki manzara kursta ders arasında çekildi. Tabiki biraz Photoshop uygulandı...

Eşim işten dönüşte... Arabayı park ederken bende pembe patiklerin fotolarını çekiyordum. Sonrada paparazzi gibi Barışcığımın fotolarını çektim gizlice. Ama bu poz verilmiş hali... Bu arada camda asılı duran kar süslerim hala son bir kar ümidimi sembolize ediyor:p
Yeni kurs binamız... Eski bina çok güzeldi. etrafı yeşillikti. Şimdi ise bu inşaatın içindeyiz benim hoşuma gitmiyor. Eski binaları herzaman tercih ederim.



Kurstan sonra birşeyler yapmaya karar verdik. Ara sıra Gent merkezde gittiğimiz janiver içtiğimiz bara doğru giderken (o barın sahibi duvardaki resimdeki adam oluyor) hemen yanında yeni bir yer keşfettik. Bara fotograftaki bu miniminnacık sokaktan gidiliyor. Buraya hep bayılırım biraz beni orta çağın karanlık sokaklarına götürür aklıma veba salgını gelir:) ama yinede çok güzel bir yer. Bu sokağın sonunda Hot Club de Gand'ı bulduk. Sokağı gibi küçümencik bu barda harika Jazz yapan bir grubu dinledik. Öyle küçük bir mekanki neredeyse yarısı sahneydi. Çokta kalabalık olması nedeniyle bizde neredeyse sahnede oturdu. Ama ben epey beyendim müziği. Piyano, kontrbas ve davul vardı sahnede. Sonra çıkıp biraz dolanalım dedik. Ve biraz foto çektik orda burda...














Arabaya binip eve dönerken birde baktık bir festival. Gerçi saatin geç olmasından dolayı bir çok yer kapanmıştı hiç bir şeye binemedik ama biraz tıkınıp foto çekmeye devam ettik. Bir gün erken saatte gidicez çünkü suyun içinde kütüklerle kayılabilen oyuncaktan var hemde bir kaç katlı olanlarından. Bu festival alanlarında adım başı Belçikanın ünlü yiyecekleri olan patates kızartması ve waffel bulabiliyorsun.


İnsan beceremesede neden şu aptal aletlerden kendini alamıyor. Bazı tipler tüm gecelerini bu aletlerin başında geçiriyor. Valla bende her gördüğümde ya bir daha denesekmi diyorum...

No comments: