Monday, March 19, 2007

Şekerleme

Bu aralar öyle güzel uyuyorumki çok mutluyum. Hiç adetim olmayan öğle uykusuna bile yatıyorum ve buna bayılıyorum. Umarım bu uykuculuk hep devam eder. Çünkü genelde uyku sorunu olan fakat uyumayı rüyalar görmeyi çok seven biriyim. Bazen uyumaya uykunuzun gelmesine öyle hasret kalıyorsunuzki göz kapaklarınızın yavaşş yavaşşş inmesi esnemek içinin yavaş yavaş geçerek rüya ile gerçeği ayırt edemez hale gelmek ne hoş bir durum. Hep özenmişimdir başını yastığa koyar koymaz uykuya dalan insanlara bu aralar bende bu şanslı özelliği yaşıyorum. Buarada başladığım patiğin ancak bir tekini bitirebildim baya şirin oldu ama birazdan güzellik uykusuna yatacağım için şu anda kalkıp fotograf makinasını alıp fotograf çekmeye çok üşendim. Tv nin karşısında sıcacık batteniyemle kısa bir rüya gezisine çıkıyoruz. Shine da benimle geliyor. Hoşçakalııınnn

No comments: