Tuesday, March 10, 2009

Hissediyorum! Bahar geldi

Mart ayi geldimi ister kar kis olsun, ister firtinalar kopsun icimdeki bir saat bana baharin geldigini hissettirir hep. Garip bir histir cok guzel ama rahatsiz edici birazda. Hep kalbim gumbur gumbur carpar, soguktan donsamda camlari acasim gelir. Disari cikip ayakkabilarimi cikarasim topraga basasim gelir. Bu zamanlar bir telas duser ustume, hic isim olmasada nedense bisey bana hep bir seye bir yere gec kalmisim hissi verir. Nedir bu nedendir bu his, herkes yasarmi bunu bilemedim? Dun yattim uyumaya calisiyorum, gecenin bir yarisi icimde bir yaz aksami hissi var. Hani hava sicak olsada egede geceler serindir. yorganla yatilir cogu zaman. Camlar aciktir, ara ara urpertici bir ruzgar dolar iceri. ayni oyle bir his. Aslinda benim urperisim havanin gercekten soguk olamasiyla ilgili ama kalbim baska bir sinyal veriyor iste. Bilemiyorum, anlatabiliyormuyum onuda bilemiyorum :D Neyse aklima yazligimizin oldugu canakkale, ezine geldi. O yillardaki yaz gecelerine gittim. Ve o guzel zeytin agaclarinin ay isigindaki danslarini ozledim. Bilmiyorum izledinizmi gece karanliginda zeytin agaclarini. ay isigi vurdukca o guzelim renkli cift yuzlu yapraklari nasilda hareketli kipir kipirdir. sanki sanirsiniz o cakili sandigin agac, hayat bulmus aska gelmis bir yere gidiyor. coook guzeldir, ruzgarla hisirtisi. Cok magrur ve sicak kanlidir zeytin agaclari. kisacik boyu sayesinde herkese firsat verir saclarina dokunmaya. O yasli govdesinde gunlerce izlenecek okunacak hikaye vardir. Bir suru yasli surat gulumser size agactan. Bir agac ancak bu kadar zengin ama bu kadar alcak gonullu olur. Beni okuyan arkadaslarim eger varsa yakininda bir zeytin agaci yanindan gecerken usulca dokunun benden selam soyleyin olurmu? fotograf: Erdal U. Özer

7 comments:

Deniz said...

Çok güzel anlattın hem de. Erdal Özer'in fotoğrafı da harika. Öyle güzel anlatmışsın ki Ege serinini, zeytin ağacının güzelliğini, toprağın kokusu ve yaprakların yeşili odaya doldu. Yakında zeytin ağacı yok ama ilk gördüğüm yerde selamını ileteceğim, "çok güzel bir kız seni sordu" diyeceğim :)

Sweety said...

ah ne guzel anlasilmak denizciiim. ilet selamimi, gozlerinden op onu. o puslu yesil rengi gonlumde uyuyacagim bu gecede yine :D coook sevgiler denizim.

Anonymous said...

Ece, bir Gemlikli olarak bu yaziyi okuyunca aglamak istedim. Zeytin agaci benim icin memleketim demektir.

Kırmızı Şapka said...

Çok içten anlatmışsın... Keşke senin yerine gidip dokunabilsem ama Ankara'da ben de zeytin ağacına hasret kaldım. Ayvalık, İzmir burnumda tütüyor. Biliyor musun, bir zetin ağacının ömrü insan ömründen çok daha uzundur. Bazıları 100lerce yıl yaşayabilirmiş. Bir de her birinin gövdesindeki biçimler büyüler beni. Çizim yapan bir insan için bundan güzel model olamaz... İçim doldu taştı Sweety, ben de mi zeytinli bir entry yazsam.... Aaaaah Ayvalık! Aah İzmir!

Sweety said...

Ah gizem sanirim hepimiz memleket hasretindeyiz. Bir sehri, kucuk bir evi veya bahcesindeki bir agaci ozlemek, ozleyebilmekte ne kadar guzel aslinda. Bu hisler hatiralar canli tutuyor dimi?

Sweety said...

Kirmizi sapkacim
bazen insanlar memleketlerindeykende memleket hasreti cekebiliyorlar. Ozlemek aslinda bizim ayakta durmamizi sagliyor sanirim. Bir daha o hissi tadabilmek icin bazen yasiyor insan.
Zeytinli bir entry bekliyorum. o zaman bende :D

ismail said...

Hd Film Seyret hd film izle


╚► www.hdfilimseyret.com


http://www.hdfilimseyret.com


╚► Direk film izle

hdfilimseyret.com