Saturday, July 21, 2007

Festivalden detaylar...


Festivale bir kac gece ust uste gittik. Inanilmaz bir kalabalik var. Park coook buyuk bir sorun kapali otoparklarda bile hic park yeri bulamiyorsunuz. Sokakta bulmak elbette hayal oluyor. Otobusler deseniz sabah 4 e kadar var ama inanilmaz kalabali. Yinede hersey guzel. Yaklasik 5 6 farkli yerde sahneler kurulmus. Ve her sokak cesitli ulkelere ait kiyafetler yiyecek satan standlarla dolu. Sokak sanatcilarida her kose basini tutmus durumda. Avrupada yasarken unuttugunuz kalabaligi yasiyorsunuz birde. Tabi kardesimin burada olmasi her guzellige ayri bir guzellik ve mutluluk katiyor. Cuma aksami sansimiz yaver gitti ve arabamiza sokakta para vermeden park yeri bulduk. Bu sayede sabah 4 e kadar falan sahne sahne gezdik. Ickilerimizi icip dans ettik.

5 comments:

Sevgi Küçük said...

ooo!!! keyfiniz hep böyle olsun! :)
diğer haberleri de bekliyorum.
sevgi'yle...

Evren Yasa said...

cok iyi yapmissiniz ececim, gezin gorun gonlunuz acilsin, sana mail attim ama yogunsunuz heralde

Asli A. said...

oh, bir de bana diyosun kiskandirmak yok diye :D
Gözün aydın kardeşine kavuşmussun :) Brüksel'e gelirseniz bana da haber verin timam mi?

Yesim said...

Havalı Sweety ben de ablama ve yegenime kavuştum öyle hava atıp durma tamam mı :P Nasil da kalabalik olmus, hayret valla ne zamana kadar devam ediyodu bu festival ben gelince haftasonu biz de gelelim bari...Hadi size iyi eğlenceleeer....

Sweety said...

sevgicim vallahi keyfimiz yerinde bu arada nazar degmesin :D