Monday, July 2, 2007

Sıkıntı

Vallahi bir süredir bir sıkılıyorum bir sıkılıyorum sormayın. Fotograf Shıne ın ve benım gunluk halımızı gosteriyor tüm gün koltukta oyle mayışık mayışık yatıp tv izliyorum. Evet belki bu dabir lüks ama sıkılıyoruz işte. Terslikler, bitmeyen yağmurlar vs vs derken bugün eşimden gelen iyi bir haberbeni biraz canlandırdı. En sonunda kardeşim Belçika konsolosluğundan vizesini alabilmişşşşş :D öyle rahatladımki anlatamam. Annecikten zaten ayrı kalıyorum birde kardeşimede kavuşamasam vallahi çok kötü olacaktı. Bende bu iyi haberi alınca hemen sizinle paylaşmak istedim.Yoksa vallahi artık hiç yazmaz oldum bloguma. Neyse umarım kardeşim gelince sizin için yazacak daha çok şey yaşarız onunla :D Haftaya salı yanımda olacak canımcım çok sevinçliyim... Şimdiden planlar yapmaya başladım tabi. Kociş emoş ve ben Parise gidecez. Çoook detaylı Paris yazıları yazacağım. Louvre müzesini karışş karşş gezecezzz inşallahhh! 2 ay burada kalacak kardeşim. Sonrada ben TR YE GİDECEĞİİİM :D Kocişe zor olacak çünkü 3 ay falan kalacağım okulun bir dönemini okuyacağım. Shine bebeğimide çook özleyeceğim ama ne yapacaz okul bitene kadar bu şekilde mecburuz...
Can sıkıntısından bebişle uğraşıp duruyorum. Köylü güzelim benim:D
Sekerde ne zamandır meydanda yok sızlere bır selam vermek istedi :D Shine bu aralar şekerle çok samimi. Arada bir gidip kafese burnunu dayayıp ağlıyor. Birde şekerim karnını yalıyor. Sanırım onunla oynamak daha samimi olmak istiyor ama olmazkiii kızım. Seker küçücük acır uf olur sonra dimi ama :D

2 comments:

betül aytaç said...

sweetycim kardeşinin vize almasına çooooook sevindm :) inşallah bir hafta çabucak geçer de kardeşine sıkca sarılabilir, özlemini giderebilirsin.

paris yazılarını da dört gözle bekliyor olacağım.

Shine'a da eşarp çok yakışmış :)

sevgiler
betül

Sweety said...

betulcuum tesekkur ederim insallah. Bazen zaman ne kadar uzun oluyor degilmi. Bu aralar biraz hiza ihtiyacim var sanirim. Shine sevgilerini yolladi vede opucuklerini :D