Saturday, July 21, 2007

Gent`te FREE HUGS

Festival`den detaylarla baslayalim :) Belki daha onceden bu Free Hugs yani `Bedava Kucaklasma` kampanyasini duymusunuzdur. Ben yeni fark ettim bu duygulu kucaklasma olayini ama acayip hosuma gitti, duygulandim. Olay sokakta elinde free hugs veya kendi dilinde bedava kucaklasma yazili bir kartonla gezen gonulluyu bulmakla basliyor. Gorur gormez bu tanimadiginiz insana dogru kollarinizi acarak kosuyor ve sariliyorsunuz. Simsiki ve sicak bir kucaklasma oluyor birbirinizin sirtini sivazliyorsunuz :D Beni mutlu etti ozelliklede aslinda kendimi bazen buradaki insanlara bu kadar uzak hissederken yakinlasabilmenin ne kadarda basit oldugunu gormek beni mutlu etti. Kartonlu her gordugum kisiyle kucaklastim youtube den dunyada yapilmis kucaklasma videolarini izleyebilirsiniz...

3 comments:

Acelya Kuzeyli said...

:) çok güzel bir fikir. keşke türkiye'de de böyle bir şey yapılsa.

Evren Yasa said...

ya evet sanirim kanada da baslamis bu olay. ama acaba neden diye soruyorum ben kendime? bir insan neden herkesi kucaklamak icin eline bir kagit alir ve bekler? sevgisizlikten midir acep? ya da kaynasma isteginden mi? ben anlamlandiramadim bekleyenin davranisini.. senin sarilman guzel ama onu anlamakta zorluk cekmedim bak :)

Anonymous said...

insanların korkusuzca ve doğal bi şekilde sevgiyle birbirlerine sarılması harika bişey:) keşke heryere dağılsa ve devam etse.Tabii içten yapılsa yoksa moda olduğu için olursa bi anlamı kalmaz dimi?:)