Sunday, July 15, 2007

Yine ternuzen

Kardesim geldi gelecek derken en sonunda ozlemimiz bitti neredeyse bir hafta olacak geleli. Cok mutluyuz geziyoruz, bisiklete biniyoruz. Havalar ara ara cok kotulesiyor yagmur yagiyor. Ama yinede hic birsey bizi durduramiyor :) Nazar degmesin insanin sevdikleriyle beraber olmasi cok buyuk sans. Bu sansa eger sahipseniz bir dk olsun durup dusunun. Mesela gecen sene annemde bizimle beraberdi. O gunlerin belkide o kadarda kiymetini bilemdik belki arada kirdik birbirimizi. Zaman malesef geri alinamiyor. Neyse bunalim takilmiyip ternuzende cektigim fotolari yayinliyim.


6 comments:

MeRaiL said...

Canim senin icin cok sevindim, fotograflar da cok guzel.. ;)
Bol bol fotografli yazacaksin gezdigin yerleri.. ;)
neyse siz hasret gideripte bir yandan gezmeye devam edin ama bizleride unutmaaa.. ;)
optukkkk

Evren Yasa said...

sanatsal fotolar olmus :) ne guzel hasret gideriyorsunuz kardesinle! hersey gonlunuzce olsun.

bembi said...

harika fotoğarflar! bayıldım sweety! :)) sevdiklerimizi kırmak, farkettiğimizde çok kötü bişi belki ama o farkedişler bir sonraki hataları engelliyor belki de.. eminim ikiniz de sonrasında gönlünüzü almışsınızdır :)) anneler hep sever, affeder, o yüzden üzme kendini ;)

Deniz said...

sen anneni kırmış olsan da annecik seni kırdığın anın 1 dk sonrasında affetmiştir. Ufak bir tüyo :) anneler cocuklarına küsmez ve kırılmaaaaz :) ama bunu zorlamamak lazım tabi... Emre ile kavuşmana sevindim, iki sanatçı oralarda kimbilir neler yapacaksınız ya da yaptınız da bizim haberimiz yok! Bunalım takılma, bol bol kek yapmaya devam... öpüyorum seni şekerlerin şekeri sweetycim benim...

kakaolusevgi said...

Merhaba,sonunda blogunu okuyup bitirdim :)ehh,bari artık yorum da yapayım dedim.kendine güvenen,becerikli,zamanını iyi değierlendirmeyi bilen bir kıza benziyorsun.Kardeşinle buluşmana çok sevindim.Umarım tüm sevdiklerinle hep hasret giderirsin.Güzel paylaşımlarımıza.Türkiye'den sana selamlar.

Sweety said...

:D canim arkadaslarim hepiniz saolun guzel sozleriniz icin. Eminim benim kadar kardesimle kavusmama sizlerde sevindiniz :D hep basinizi sisirip durudum degilmi:D sizler icinde boool boll gezip fotograf cekecegiz meraklanmayin sevgiler herkese kocamaaaan opucukleeer :D