Wednesday, June 6, 2007

Geldiiii geldiii!!!!!!

Sonunda geldi :D. Tv nin bozulmasi, usengeclik falan derken bozulmus moralimi Yen sayesinde duzelttim :) Yaklasik bir hafta once ilk internet alisverisimi yaptim. Aslinda esim cok sik yapar, neredeyse herseyi netten alir. Ben daha bisey almamistim ama. Sonra etsy gezilerimden birinde (http://gneebo.etsy.com) u buldum. Cok cok guzel takilar yapmis. Bende en sonunda boylece ilk alisverisimi yapmis oldum netten. Ayrica bence boyle seyler almak cok keyifli. Cunku hem ozel herkeste bulunmayan seyler aliyorsunuz. Hemde onun heyecanla gelmesini beklemenin keyfini yasiyorsunuz. Taa uzaklardan bu paketle bir taraftanda kendi el emeklerini satan kisileri yureklendirmis oluyorsunuz. Yakinda bendebir etsy acmak istiyorum. Bence kesinlikle cok keyifli. Bu arada Yen`in blogu : http://yenslittlethings.blogspot.com
Ben cok begendim oldum olaci ceylan figurlerine bayilirim. Cok masalsi degilmi? :D

8 comments:

KIKI'S DESIGN said...

sweetyim:)
çok güzel aldıklarıııın!
güle güle kullan baktım siteye ama çizim yapmam lazım:( daha sora incelerim hem galiba ben de olsam senin sipariş ettiğin kolyeyi isterdimmmmm:)
öpüyommmmmm!

Sweety said...

begendigine sevindim kikiiisss :) Baya guzel tasarimlari var ben bir kac tanesi arasinda takilip kaldim ama buna karar verdim neticede. Bende gecen blisskiss e baktim ama senin urunleri bulamadim yaa:(( optum canimmmm baybayyyy

MeRaiL said...

tek kelime ile harika..;)
verdigin adrese baktim cok guzel seyler var, ozellikle ku$lu olanlara bayildim..=)
gule gule kullan..;)

Anonymous said...

valla bende bayıldım:) o kadar işimin ( poyraz'ımın kakaları ve gazları) arasında siteye bende baktım:) bende bişeyler alabilirim çok zarif takılar var.Saol canım sayende yeni bir kişi daha tanıdık:)

Sweety said...

merailcim gercekten hepsi birbirinden guzel kuslular benimde cok hosuma gitti. Birde kus kafesi olan vardi cok arada kaldim hangisini alsam diye:))

Sweety said...

ayyy guldemciiim ayy nasil seviniyorum seni burada gordukce:) Bir tane al bencede kendini odullendir:)) tatliii bir bebisin annesi oldugunicin. AAYYY poyarizinida operim nanaklardann:) ayrica senide:)

emelo said...

hahaha ay bunu gorunce cok guldum.. Yen benim arkadasim, kendisini cok iyi taniyorum ve yaptigi seylere ben de bayiliyorum.. Sen de cok seker bir kolye ucu almissin.

Ay dunya ne kucuk, nereden nereye...

Sweety said...

emelo merhabaa
hakikaten enteresanmis :D Yen e haber ver mutlu olur belkide birilerini mutlu ettigini ve bir turkce blogta kendinden bahsedildigini duyunca. Benim icinde kendisini op :D