Monday, June 4, 2007

Ordekciiiik



Eveeeet misafirler gitti. Kaldikmi biz bize :) O zaman baslasin etaminler, ciciler, biciler :D Ama ilk olarak gezmekten tozmaktan vakit bulup temizleyemedigim evimi adam etmek lazim. Bugun biraz temizlik yaptim ama bitiremedim dogrusu aksama dogruda almanyadan indirimden aldigim (50 cente) bu etamine basladim. Ilk kez boyle bezin ustune semasi cizilmis etamin yapiyorum cook basitmis ya:)) ama sanirim cocuklar falan icin sanirim cunku gercekten cok basit:)) Ben yinede yayinlayim istedim. Cokta basit bir model oldugundan yeni baslayanlar veya kisa surede biseyler yapmak isteyenler icin uygun olur diye dusundum. Yapanlara eglenceli isleeerrr...





Kullanilan renkler...

6 comments:

Sevgi Küçük said...

tam benlik desene? :) benzerlerini cumartesi günü Kızılay' da gezerken bende gördüm. yüzük işinde ilerlersem buna da el atabilirim!! :D

Sweety said...

OOOO sen ne diyorsun sevgicim hepimizi cebinden cikaracaksin cok yakinda. Bence kesinlikle dene cok eglencelik:) Tv karsisinda cips yemekten daha iyi. Ayrica 0 kolestrol :D

MeRaiL said...

Dedigin gibi cocuklari icin sanirim bu etamin, ama genede cok tatli ..;)
bende film izlerken bir yandan kanavice islemeye bayilirim..;)
buarada kullandigin kumasin adi aida, ilk baslayanlar icin islenmesi kolay bir etamindir ..;)

Sweety said...

Merailcim vallahi sen bu etamin aleminin kralisin ;))) Blogundan etaminle ilgili bir suru sey ogreniyorum (orn: blackwork, redwork) ben bilmiyordum bunlari. Hatta hic bilgim yok :)) Hatta kumasi nereden alacagimi bile bilmiyorum ben. Bu aralar basladigim bir etamini cuval bezine yapiyorum cahillikten :))) bakalim nasil olacak. Sevgiler Merailcim:)

Deniz said...

hadi bakalım... bi de bize iftira atıyo yoksunuz diye... sen yoksun şekerim aaa :) sweetycim, sana domateslerimin fotograflarını cektim, ama yollayana dek o kadar büyüdüler ki... taa eskiden konusmustuk, seninkiler ne alemde? bir ara da sen ekle domateslerini... yok bu sene ben beceremedim der isen, seve seve yanına gelir, kurs verebilirim... köpeğine de bakarım, bırakır dışarıya çıkabilirsiniz :)) eline saglık etaminin de en şirinini buluyorsun, kutlarım... aferim sana yahu! :)

Sweety said...

ay vallahi dnz cim benim domates fidelerini diktigim yerler dar gelmeye basladi buyuk kaplara alma vakti geldi ama benimdeisler yogun bu ara. Bir ara sana ceker son hallerini yollaeim. Benim cilekler costu yalniz ona seviniyom. Birde boceklerde seviniyor elimi daha suremeden hepsini yiyo giciklar ya:( Gel gel bana kurs ver sen. Hele boceklerden kurtulmamida saglarsan harika olur cicim :))) optuum