Saturday, June 16, 2007

Lost Room

Bu aralar ust uste gelen terslikler annecigimin bu yaz yanima gelememesi, ustune ustluk birde kardesimin gelisinde cikan terslikler iyice moralimi bozmustu. Bu hafta hayalet gibi gezdim evde. Bu durumda blogumu falanda gozum gormedi tabi. Neyse biraz toparladim. Annem gelemiyor halen ama kardesimin isini hallettik. Temmuz 10 da kavusacagiz :D Bu arada size esimin ove ove anlattigi bu diziyi (3 bolum yalnizca) yani lost roomu anlatayim istedim. Dun gece 3 bolumunude bir oturusta seyrettik harikaymis. Gizemli bir oda ve odadan dunyaya dagilan 100 degisik obje anlatiyor dizimiz:) Bu nesnelerin herbirinin ayri yetenekleri var. Elbetteki bu objelerin pesinde, hepsini ele gecirmek icin herseyi yapmayi goze almis indanlar var. Neyse daha fazla anlatmayim izleyeceklerin heyecanini kacirmayayim ama tavsiye ederim herkese. Bu arada digiturk`te my max kanalindada dizi yayinlaniyor.

4 comments:

Anonymous said...

ilk defa duyuyorum,çok saol.sürekli evde olduğum için oğlumdan vakit kalırsa mutlaka takip edicem.:)

Sweety said...

Guldemciim bebisin nasil hemen buyumustur herhalde. Vallahi mutlaka izle guldemcim. Cok guzelmis. Zaten 3 bolum bir bolum birbucuk saat suruyor ama. Sen bebisin uyurken hemen izlersin :)) Acaip kaptiriyorsun izlerken. Optuuuumm

Anonymous said...

Ben ve eşimde de aynı durum oluşmuştu.İlgiyi hiç kaybetmeden,tüm bölümlerini bir oturuşta seyremiştik.Gerçekten kaçırılmaması gereken bir dizi.
Selamlar.:)

Sweety said...

Merhaba Armagan hosgeldin:) Evet kesinlikle heyecan ve merakla seyrediliyor cok keyifli