Sunday, June 10, 2007

Hayvanat Bahcesinde bir gun :)

Bu hafta sonumuz guzel ve hareketli gecti. cumartesi gunu sabah kalkip bir heyecanla Almanya`ya bozulan tv mizin yerini doldurmak icin yeni bir tv almaya gittik. Almanya`nin Belcikaya en yakindaki sehri Ahen`a gittik. Niye tv yi Almanyadan aliyorsun derseniz vallahi epey bir fiyat farki var. O nedenle (hemde alisveris yapmaya ;) ) Almanyaya gittik. Alisveris tv fiyat arastirmasi falan filan derken o gun baya bir kosturup yorulduk. Ama eve elimiz bos donmedik. Artik salonumuzun baskosesinde yepyeniii incemi incee kibarmi kibar plazmamiz oturuyor. Cok guzel ama eski tv mizide ben cok seviyordum kalin oldugunden ustune susler koyabiliyordum. Bu nazik bayanin kafasinda biseycik durmaz malesef:)
Pazar gunumuz ise hayvanat bahcesinde (benim mekanda) gecti :) Viyanadaki hayvanat bahcesinden sonra buradaki cok kotu geldi. Kucuk kafeslerdeki maymunlar beni cok uzdu ama yinede guzeldi. Kecilerin ayri bir kafesi var buraya girip sevebiliyorsunuz. Bende minikleri sevdiimm sevdim optuum :) Asagida fotolarimizi siralayaliiim:)






Cocuklar icin yapilmis salincak cesitlerini denemeden eve donmedik tabiki. Bu coook eglenceliydi

8 comments:

Deniz said...

bi de televizyonum da televizyonum diye ağlamıştın :) bak hemen vazgeçmişsin ondan güzelini bulunca :) tv.niz hayırlı olsun. benim için tv'nin ince olması harika birşey. çok yer kaplıyor zira. belki ince olursa hayatımızdaki yeri de azalır? ne demekse... hayvancıklar gayet düzgün görünüyor, maymunlara üzülmek için ankara hayvanat bahçesine gelmen yeterli olacaktır... :(

Sweety said...

denizcim ya gercekten haklisin tr de hayvanat bahcelerinde hayvanlarin durumu coook kotu. Aslinda zaten hayvanat bahceleri sirkler berbat yerler ama. Bilemiyorum bir aslani canli olarak bir metre ileride gormek. Gozlerinin parlakligini dislerini gormek. Cikardigi sesleri isitmek cooook guzel. Ama bir yandanda o ozgur hayvanlari kafese kapatmak cok aci. Oraya gidip onlari izleyen biz insanlarin bu zavalli mantigi dahada aci. Nedense tum canlilari bizden daha zavalli gormek ve o hale dusurmek cok zevk veriyor bizlere. Sirklere tamamiyle karsiyim ama hayvanat bahceleri konusunda halen karar veremiyorum. Cunku onlari gormek istiyorum:D Ama tr deki hayvanat bahcesi denen hayvan zulum merkezleri kapatilsin ya. Bunun belli kurallari olmali. Hatirliyorum cocuklugumdan gulhanenin halini o ayilarin perisanligini cok uzulurdum cocukken. Kucucuk kafeslerde o zavallilarin sirtindan 3 kurus kazanmak icin yapilan vahset cok aci. Boyle durumlarda bakicisini yiyen aslanlara bazen ohhh agziniza saglik diyesim geliyor ama iste bilmiyorum :((( off KOTU HAYVANAT BAHCELERI KAPANSIIIINN

Anonymous said...

Ah bende o salıncakta yatıp 1 saat uyumak için neler vermezdim:) ( sanırım yeni doğum yapan kadınlar hep bunu düşlüyor,uykuuuuuuu:(

Sweety said...

ah canim guldemcim olsun olsun bu gunlerde gececek:) hele bebisin buyuyup anne diyince ne guzel olacak degilmi :)) optum canim ikinizide. Sana boool enerji diliyorum canim :D

bembi said...

yaaaaaa o hamaktan istiyorum! o kuzudan istiyorum! o sincaptan istiyoruuuuummm! :)))

bembi said...

ya o kuzu diil keçiymiş :P napim uzun zamandır hayvanat bahçesine gitmedim bühühühühü

Sweety said...

hehehehe bembisim ankaradada var sanirim guzel bir hayvanat bahcesi dimi melonunuda al bu haftasonu git bari :) ama keci ayni guluyo gibi cikmis dimi disleri gozukuyo minicik :)) shine cok sevdi keciyi...

Anonymous said...

medeni cesaretine hayranım.
kum torbası gibi yayılmışsın oraya. kilolarını, kıllarını, sarkık memelerini topaç gibi suratını hiç kompleks yapmadan koyuyorsun ya fotolara brova valla.