Friday, April 20, 2007

canim annem



Bugun her zamanki blog turumu yapiyordumki blogtan bloga zincirleme bir yolla http://www.crebro.net/ adresine kadar gitmisim. Bu sitenin sahibi arkadasta annesindan uzakta yasiyor. ve onun cizdigi bir resmi gordugum blogunda benim yanda cizdigim resme cok benzettim. Bu resmi yine anemi cooook cok ozledigim siralarda goz yaslari icinde cizmistim. Bunu resim bana yagmurlu istanbul kislarini, karanlik kis aksamlarini dokulmus yapraklari benim kucuklugumu, yagmur damlalarinin bazen ne kadar buyuk olabilecegini, annemin sicacik ellerini, annemle alis-veris yapmayi, evimizin mis gibi yemek kokmasini, bu sirada istanbulun buram buram komur kokmasini, babaminsa deri ceketine sinen sigara kokusunu,annemin yemeklerini vs vs o kadar cok sey hatirladimki cizerken. cok karanlik gorunen bir resim aslinda benim gercek ve aydinlik yuzum, ozledigim gunlerim, cocuklugum... seni cok ozledim annecim ne olur bir an once gel ne olur:...)

6 comments:

Anonymous said...

merhaba sweetycim:) bi süredir biraz yatarak dinlenmem gerekti,malum hareketli hamilelelerin dikkatli olması lazım.Benim gibi saatlerce yürüyüş yapmasınlar,zorlama oluyor:)Neyse oğlum ve ben iyiyiz şükür:)harika şeyler yapmışsın,hele güllü saçbandına bayıldım hemen deniycem:)

Sweety said...

aaa guldemcim gecmis olsun ya oglusuna ve kendine iyi bak ya dikkatli ol aman canim. o band cok basit yapimi ama havali duruyor degilmi :) eminim senin bu mutlu gunlerini daha renkli hale getirecek sevgiler canim optuuum

Anonymous said...

Çizimin çok güzel olmuş. Umarım kısa zamanda annle görüşürsünüz.

KIKI'S DESIGN said...

o kadar iyi anlıyorum ki seni canım benim,
yılardır anneciğinden uzk yaşayan biri olarak...
ama sonunda kavuşabileceğimizi bildiğimiz ayrılıklar bunlar canım sweetyciim o yüzden de mutlu olmalıyız bence:)
gelince anneciğini benim için de öp bir kez senin gibi böyle tatlı ve yetenekli bir kız yetiştirdiği için:)
kocaman öpüyorum!!!

Sweety said...

tesekkurler meltem bilmiyorum sende benim gibi benzettinmi cizimleri:) sevgiler

Sweety said...

ay kikicim ayrilik cok zor ama sevgiyi pekistirici ve degerini ogreten birsey aslinda degilmi. Yoksa hayatta bazen bircok sey o kadar aklimizi karistiriyorki gercek degerlerin neler oldugunu bize unutturabiliyor. umarim uzakta olsa hic bir seven gonulden ayriliklar yasamaz. annem gelsin senin icinde herkes icin booool bol opecegim onu :)) canim kikisim