Wednesday, April 4, 2007

Gustav Klimt

Gustav Klimtin görmeye nail olduğumuz nadide resminin bir parçası nedense tamamını bulamıyorum. Sanat ne garip bişeydir anlayamam. Heyecanlanır terlersiniz bakmaya doyamazsınız inanamaz rüyada sanarsınız kendinizi. Nedense böyle önemli sanat eserleri bana bunları hissettiriyor. Aynı hayvanları izlmek gibi mucizevi bişeyler buluyorum. Ve bunu bir insanın yaptığına inanamıyorum. Bu arada bu resim beni nedense şu gorilin gözlerinden yakalıyor hep ve bakmaktan vazgeçemiyorum. Gerçekten çok etkileyici çoook!!

7 comments:

KIKI'S DESIGN said...

canım sweetyciim,
ben daha dönmemişsindir diye sana uğramıyorum ne zamandır meğer döktürmüşsün yine:)))
benim birkaç gündür keyfim kaçık,bu gün fırsat bulursam anlatıcam...
ben de bir gustav klimt hayranı olarak seni kocaman öpüyorum,filmi var bu arada haberin var mı bilmiyorum ben izledim...sen de izlersen tartışırıs:)
sevgiler
kiki

Sweety said...

kikicim ya okudum moralin bozuk anlatta seni uzenlerin burnundan isirivereyim. Klimtin filmini izlemedim ben tam ismi ne biliyormusun hemen izlemek istiyorum. adamin bu resim icin yaptigi eskizleride sergiliyorlardi oyle inanilmazki kikicim bu kadar az cizgilye bu kadarmi iyi olur cok etkilendim gercekten. Optum caniiimmm, sevgiler

Yesim said...

Ece'cim hoşgeldiniz, ne güzel dolu dolu geçmiş tatiliniz çok sevindim. Küçük Deniz de pek güzelmiş maşallah :) Ayrıntıları anlatman için en kısa zamanda buluşalım :) Öpüyorum seni...

Sweety said...

evet yesimcim en kisa zamanda bir program yapalim yine. havalarda guzel gidiyor. optum canim

Anonymous said...

Hoşgeldin sweetyciim:)
Bende bir Klimt hayranı olarak filmini yeni buldum.Adı" Klimt" aklında olsun.
Buarada nanemi diktim bende:)misss gibiler:)

Sweety said...

aa guldemcim nanelere cok sevindim bende maydonoz diktim gecengun ama eski diktigim ciceklerim ve domates fidelerim tatildeyken biraz kotulesmisler. Bu arada filmin ismini vermen cok iyi oldu bende merak ediyordum baya. Sevgiler guldemciiimmm

olmalaratlası said...

Merhaba, tesadüfen yazınıza rastladım, bu resmin dahil olduğu resmin bütün hali Klimt arşivimde var. Eğer hala ulaşamadıysanız gönderebilirim. Benim bloktan bana ulaşabilirsiniz.