Friday, April 13, 2007

Hoşgeldin Haftasonu!!

Haftasonu geldi çok seviniyorum bugünümüzü Shine la beraber güzel hava (27 derece) dan yararlanıp güneşlenip bol bol d vitamini alarak geçirdik. Akşam canım eşim canımın sıkılmış olabileceğini düşünüp bisiklete bielim hadi dedi. Bende daha öncede bahsettiğim bisiklet rotamızı biraz olsun fotograflıyım istedim. Bisiklet turumuz patika yollar, arnavut kaldırımı şeklindeki yollar ve birde uzuun bir bisiklet yolundan oluşuyor. Yandaki fotograf klasik dinlenme yerimiz. Kanalın yanındaki yüksek duvarda biraz oturup, yatıyoruz.











Patika yol, bir tarafımızda ince bir kanal içinde ördeklerle bizi takip ediyor. diğer tarafta çiftlikler, atlar, inekler ve kuzucuklar izleniyooor..
















Ben şu şirineleri yemiyimde ne yapayım ya bakışa bakın...






















Taşlı ve patika yol. Bu arada bugün bir çanta örmeye başladım ama bu bisiklet işi bitirmeme engel oldu en kısa zamanda yayınlayacağım çünkü bence oldukça şirin bişey oluyor. Herkese bol güneşli mutlu bir hafta sonu dilerim...

8 comments:

bembi said...

ne kadar şanslısınız! burda şehre yakın hiç böyle yerler yok.. ruhsuz şehirler

Yesim said...

Yarın gelip ben de bisiklet binicem işte kıskandım :) Öpüyorum Ece'cim yarın görüşürüüzzz.....

Sweety said...

evet yesimcim bende bisiklete bindireyim su kizi diye dusunuyordum. optum gorusmek uzere ha buarada uyku suyumu getirrr lutfen unuttum uykularim kaciyorr
:(((

Sweety said...

bembicim ya hakikaten oylebuyuk sehirlerde yasamak turkiyede zor gercekten. Burada bu rahatliktan sonra herhalde tr ye donersem ancak kucuk bir ege sehrine yerlesebilirim gibi geliyor banada.

limoncicegi said...

Yaa Sweety o sirineleri yeme istersen :)) yeme de buyusunler :(( cok guzel bir rota valla, insanin ici acildi..hele duvarda bir de kahve icebilsek tam 4x4 keyiften olur.. kahve canavari geldi :))

Sweety said...

limon cicegi hihihi kuzucuklar hakkinda dedigim yemek tamamen mecaziydi. Ben zaten kirmizi et yemiyorum daha dogrusu yiyemiyorum. o kuzucuklar inekcikler aklima geliyor birden gozlerim karariyor fena oluyorum. AY ay ay fena oldum limon cicegi bir kahve verde kendime geleyiiimm heheiehehe

limoncicegi said...

Gel guzelim seni kendine getirecekse.. ne istersin turk kahvemiz var, klasik nescafe veya kafeinsiz, aaa bak amerikan istersen filtretyi sen temizlersin :))))

Sweety said...

ay booll kopuklu bir turk kahvesi isteriim. hemde sekerli olsun valla. amanin ya ne zamandir icmedim bu gece yemek sonrasi yaprak dokumunu izlerken hopurdeteyim bari :))