Saturday, April 28, 2007

Sevgili Güldem ve oğluna :)











5 comments:

Anonymous said...

heyooooooooo:) harikasın,çoook teşekkürler.oğluşum Poyraz'da teşekkür eder,ellerinden öper sweetycim.yarın alıp başlıycam ve poyraz'ın odasına asıcam.tekrar ilgine çok teşekkür ederim.:)

Yesim said...

Ne güzel şeyler bunlar sweetycimmm, etamin çok zevkli ben de ortaokuldayken yapmıştım, gene olsa gene yaparım :) Nerden aldın malzemeleri bakiyim? Bir gün oturmaya geliyim sana da karşılıklı etamin yapalım :) Öptümm

Sweety said...

canim yesimcim valla guzel olur. Be zaten bekliyorum seni biliyorsun:) Ben bir etamin dergisi aldim ilk once, icinden biraz etamin bezi ipler falan cikti hediye bende yaptim onlarla. ama bu taraflarda bir hobi shop buldum sanirim orada hercesit ip vs bulmak mumkun olur. Yada bruksele geleyim ben birgun oradan malzemeler alalim. bende japon kizlarini yapmak stiyorum ip lazim optum caniiim...

Sanem said...

cok guzeller, ben de bunlara bayilmistim dergide gorunce, cok tatlilar gercekten :)

Sweety said...

merhaba sanemcim gercekten artik cok cok cici ornekler yapiyorlar. eskiden kanavice diyince aklina annanemin basortusunun kenarindaki cicekler gelirdi birtek aklima ama oyle degisik seyler yapiyorlarki heryerde her stille kullanilip zevkle isleyebiliyorsun degilmi :)