Friday, April 6, 2007

Viyana'dan bit pazarı manzaraları:)

Viyanadaki bu pazarın adı Naschmarkt. Pazarın bir kısmı sadece cumartesi günleri kurulan bit pazarı. Belçikaya yerleştiğimden beri nadir festivaller falan haricinde bu kadar çok insanı bir arada görmemiştim. Bir pazarının diğer bölümünde ise bir kısmı herzaman açık olan bir kısmıda zaman zaman açılan hernevi yiyecek içeçek bulunan başka bir pazar var. Gerçekten çok çeşitli fotograflarını bile görmediğim meyvaları gördüm. Ama tadları hakkında bir fikrim yoook :) denediğiniz meyvalar varsa fikirlerinizi bekliyoruuumm...Bu nordsee de Viyanada balık ürünleri satan bir fast food zinciri.













En güzel stadlar düğmecilerinkiydi. Hem ucuz hemde aradığınız her türlü eski ve yeni düğmeyi bulabiliyorsunuz. E bende aldım tabi:)



5 comments:

UrbanNomad said...

pazar fotoğrafları süpermiş :) bit pazarı da... viyana'da nerde bu bit pazarı tam olarak tarif eder misiniz?


pinar@muallakhareketler.com
www.muallakhareketler.com

Sweety said...

pinar merhabalarr
valla bende bir viyana cini olmadigimdan tam olarak anlatmam epey zor olur ama naschmarkt olarak taninan bir yer epey eski bir pazar yeriymis ama bit pazarinida gormek istiyorsan cumartesileri gitmen lazim yoksa yalnizca pazari gezebilircin. Ayrica bu pazar kars platz pavyonlarinada yakin orayida herkesbilir ve bircok gezi kitabinda falan bulabilirsin. sevgilerr

limoncicegi said...

bayılırım böyle pazarlara, ne güzel vintage takılar-fularlar-esarp ve sapkalar olur... ayyy neguzeldir. eski paralar...hmmm super

Sweety said...

limon cicegi bencede cok eglenceli oliyorlar hele ucuza birseyler kapattinmi varayin keyfine. ben birde eski kumaslar satilan mekanlar bulmaya calisiyorum. 2. elcilerde cok geziyorum ama kumas fazla satmiyorlar.

Unknown said...

mmmm nordsee çok özledim bayılırım:)