Wednesday, April 4, 2007

Tatli Deniz



Şu güzelliğe bakarmısınız. Devrim ve Müzeyyen 7 aydır bu güzellikle beraber yaşıyorlar. Denizciği çok sevdik. Ama yazık canım sürekli hastaydı bronşit olmuş öksürüp duruyordu. Yinede hiç huysuzluk yapmadı kuzucuk. Hemen iyileş Denizcik anneyle babada seni buraya getirsin Shinela oynayın olurmu. Bende Denizin gitmeden önce fotograflarını görmüştüm güzel gözleri bana bir kediyi anımsatmıştı ve hediye olarak ona böyle bir bere ördüm. Fakat bebek kafasının büyüklüğünü bilemediğimden tam ona göre olmadı ama ne yapalım artık benden bir hatıra olarak kalsın:)

1 comment:

Anonymous said...

Ben bu blogu nasil olur da bugune kadar kesfetmedim? Cok cok hosuma gitti blogunuz. Deniz ayri guzel (benim boyle bir cocugum olsa heralde sabah kalkip aksam yatip durmaksizin fotografini cekerdim) Shine ayri guzel. Goldenlarin safligi, tatliligi ve bagliligi hicbir kopekte yok. Ralph i gormus muydunuz benim blogumda? O da birtane. Neyse uzatmiyim ben daha sik sik ugrarim.