Friday, April 27, 2007

Eglenceli etamin modelleri

Bir kac gundur yeni eğlencem etamin :) Bazı bloglarda birbirinden şirin birbirinden renkli etaminler görüp merak ediyordum bir denemek istiyordum. Geçen gün şehir merkezine alışverişe gittiğimde kendimi kaybedip bir gazete bayiinde dergiler arasında saatlerce kaybolmuşum. Hangi etamin dergisini alacağımı bilemedim ama en sonunda şu cici japon kızlar sayesinde bu dergiye karar verdim. Ben bütün modellerin fotolarını çektim ilgilenenler olursa modellerin nasıl yapıldığınıda gösteren çarpı çarpı olan resimlerinide yayınlarımç İlgilenenler bana bir mesaj atıversin :)



7 comments:

Sevgi Küçük said...

ben! ben! ben istiyorummm...
:) yarın kızılayda düğme bakmaya inecektim (kıskandığım başka bir konu!! :) )bende bir etaminle ilgili birşeyler bakayım. bulursam bende haber veririm.
sevgi'yle...

Sweety said...

sevgicim cok cici dimi bu kizlar ben burdan bu japon kizlarinin nasil yapilacagini yayinlarim. Bende yapmak istiyorum bunlardan en kisa zamanda senin icin geliyor japonlar sevgileeer:)

Nuran Özalp said...

merhaba bende istedim kızlar çok güzel. şablonları yollarsanız çok sevinirim. ayrıca sitenizi de çok beğendim. elinize sağlık. ne kadar çok ortak uğraşımız varmış:)

Sweety said...

merhaba sevgili aspidisca hosgeldin blogumu begenmene cok sevindim :) bende ne zamandir blogumu cook boslamistim senin sayende bisey yayinlamis olurum boylece. en kisa zamanda cici japon kizlarimizi yayinlayacagim senin icin :) sevgiler.

Anonymous said...

Canım ya bayıldım bunlara küçükken onlarca seccade işlemiştim şimdide kırlentlerin üstüne işlemek istiyorum birde küçük tablolar yapıcam bana da rica etsem yollarmısın sevgilerle

Goblenci.com said...
This comment has been removed by the author.
Goblenci.com said...

Goblen, etamin, kanaviçe konusunda en kapsamlı siteye www.goblenci.com adresinden ulaşabilirsiniz...