Wednesday, April 18, 2007

ciciler :)

Bu gun alisverise ciktim. Kocaa bir gunun nasil gectigini bilemedim. Normalde burada yilin sadece 2 ayi indirim oluyor. ama nedense bir cok magazada yuzde ellilere varan indirim vardi. Imdirimden yararlanarak bir yagmurluk aldim ama onun haricinde yine renkl renk raflarin buyusune kapilip cantami doldurmusuuum:) boyle fotolar cekmeyi sevdigim icin dayanamadim aldiklarimin bazilarini sizler icin fotografladiiim:)











Acaip guzel kokuyor bu cay...


























Turkiyede bir suredir body shop magazasi var. Deneyenler vardir kesin ama body shopun parfumlerinden white Musk ini mutlakaaa deneyin. Benim acayip hosuma gidiyor. Birde yag seklinde olan parfumu var. Buda onun hani seramik vazo gibi biseyler aroma terapi yapilirya ay anlatamadim :) neyse bir sekilde suyun icine koyup suyun isinmasi saglayip miss gibi kokusunun odayi sarmasi icin kullanilanlarindan... oh be ne zormus anlatmak ya. neyse, cok guzel kokuyor o kadar:)














Ayy pek cici bir kolye yaa





















Yeppaaaa benimde salata kaşıklarım varrrr :)










6 comments:

Şehir Melekleri said...

Eee üüü o kolye süpermiş.. bu arada ebe sobesin :))

Anonymous said...

belki bi gün bi blog açarım ama şu anda izlemek daha zevkli geliyor açıkcası.
ben çalışıyorum ve bi gün evde oturmaya karar verirsem ki bunu çoook istiyorum eminim bişiler üretmeye başlıycam.
bu acaip bişi, böle minik ve şirin olan herşeye içim akıyo:)bhtykzkylmz

Sweety said...

amaniinn sehir melekleri ben daha once ebelenmistim ama :) tekrarmi anlatayim kendimi yoksa su bloglarda gordum soru cevap seklindekindenmi olacak. hay allah saklaniyordumya ben :))

Sweety said...

ayy seni cok iyi anliyorum anonymouscum bende calisiyordum oncceden ayni senin gibi boyle hafta sonlari falan blog blog geziyordum ama yogun is tepomdan blog acmaya cedaret edememistim. Isimi part time hale cevirdim sonra ilk olarak ve o gunu kutlamak serefine bir blog actim (ilk yazimda goreceksin) sonradaaa toptan biraktim isi. simdi evdeyim ve cooooook mutluyum gerceten :)

KIKI'S DESIGN said...

Allahım,
yine çok kıskandım:)
çok güzel şeyler almışsın!!!
sen benim yakınımda olan bir arkadaşım olmalıydın yaaaaa oynamıyorum:))))
kaşıklar,white musk"bende de var hatta vanilia da var yatarken sürüyorum:)))",
vanilia çay,
hele bir de kolye!!!
hepsi hepsi harika şeyler!!!
bu arad kulaklarını çınlattık dün miss çilekle:)
herşey çok güzellll!!!
etege ve i pod çantana da bayıldım bu arada:)
öptümmmmmm

Sweety said...

ayyy valla kikicim ya gec tanistik. yakinda olsak ne guzel oynardik ciclerle :))) Yoksa cileklemi gorustunuz siiizz yaaaa bende gelcem ama ya:(( siz buralara tatile falan gelsenize :) optum kikicim