Thursday, April 19, 2007

Düğme yüzüklerim






Viyanaya gittiğimizde aldığım koca bir poşet birbirinden güzel fakat genelde tek tek olan düğmeleri bu şekilde değerlendirmeye karar verdim. Artık her kıyafetime uygun yüzük yapabilirim :)



















Yüzükleri normal yassı lastiklerin üzerine dikerek yaptım. Boyleolunca her parmağınıza olan ve rahat yuzuklerınız oluyooor. Birde daha kucuk dugmelerden ayak parmagım ıcın yuzuk yapacagım. hep cok sevmısımdır ayakta yuzugu ama bır turlu rahat edemezdım. yazın renk renk yuzukler ve sandeletler guzel olur degılmı :)

7 comments:

limoncicegi said...

Guzel dusunmussun, ben tekli dugmeleri genelde cantalara dikerim veya bir tane beremi suslemistim.. yuzukde fena degilmis :)) eeffeerrinnn :))

Deniz said...

biri bu kızı durdursuuuuun! yok şaka durdurmasın :) vallahi bayılıyorum fikirlerine, bravo sana! materyal değerlendirme gurusu :)

Sweety said...

ay begenmenize cok sevindim kizlar:) o zaman 1. dugmeyi limon cicegine 2. yuzugude dnz cigime yolluyorum :) sakaciktan tabi cok uzaktayim ben ama sanki sizinmis gibi dusunun. Uzaklarda birer dugmeden yuzugumuz var dersiniz :))) optum ikinizideee

Acelya Kuzeyli said...

süper!!! çok yaratıcı bir fikir... bayıldım.... çok şık duruyorlar. tebrik ederim. bende tasarımlarımda kullanmak için bir ara istanbul'da güzel düğme arayışına girmiştim bir türlü farklı tarz düğmeler bulamamıştım. kıskandım ya... :)

Sweety said...

merhabalar betul hosgeldin bloguma:) bende dugmeleri cok severim benim annemde sever oda bana bir torba dugme verdi baya eski kiyafetlerden cikma... Bu arada istanbul cesitli farkli ve ucuza dugme bulunacak en iyi yerler pazarlar. oralardan poset poset dugme bulmak bazen mumkun olabiliyor sevgileer....

Sevgi Küçük said...

blogunuzu yeni keşfettim. keşke daha önce görseymişim diye hayıflanmadım değil. zararın neresinden dönsek kardır ama değil mi? :D
yüzükler gerçekten çok güzel olmuş, ellerinize sağlık. hem bayıldım hem de ben de kıskandım! daha önce bir arkadaşım düğmelerden çok canlı ve çok cici bir kolye yapmıştı. ama bunlar daha "benlik" olmuş. en kısa zamanda yüzüklük düğme avına çıkacağım. : )

sevgi'yle...

Sweety said...

sevgi kucuk cok tatli yorumun icin cok tesekkurler blogumu begenmene cok sevindim. Aslinda bir cogumuzun evinde annanelerden kalma guzel susulu tek kalmis dugmeler oluyor. onlari en kisa zamanda ele gecirmek lazim :) yuzuk yaparsan sitende yayinla olurmu bizde bakariz:) sevgilerrrr