Tuesday, April 17, 2007

Örüyorum, örüyorum, örüyorum...

Deneme, deneme, ses, ses...

Valla habire bişeyler ördüğüme bakarak bir ören bayan olduğumu düşünmesi kimse. Bu mesela ilk hırka denemem oluyor. Kafamdabir model belirledim ama ne kadar yaklaşabilirim bilemiyorum. Birde tığla örüyorum o nedenle kesintilerini yaparken aklım karışıyor. Ama şişe hiç bulaşmak istemedim çünkü şişte gerçekten çok yavaşım. Tığ ile bir günde ön tarafın bir bölümünü bitirecek hızageldim. Ha birde tığımın rengi çok güzel ya hoşuma gidiyor onu kullanmak:))










Şu kitap ayracıyla başlayan serüvenime aynen devam ediyorum :) şimdide aynı modelden bir bilezik türettim. Bu arada arkada kar beyazı leke şeklinde yatan kızışime dikkaat!!









Bu sene henüz karpuz yemedim ama kan kırmızısı sulu misss kokulu karpuzlarıda çok özledim. O hasretle bir hışım bir dilim karpuz örüverdim. Tam bitmedi fermuar astar falan lazım ama kendisi bir çanta olacak...













6 comments:

Yesim said...

Karpuzlu fotoğrafına bayıldım şekercim, ne zaman arabamızın arkasına konmak üzere karpuz dilimleri yapıcaksın bize söyle bakalım? :P

Şehir Melekleri said...

yeşiller kırmızılar senin elinde çok güzel oluyorlar.. eteğide öyle kırmızılı bir şey yap derim.. süper...tam yaza uygun

Sweety said...

vallahi yesimcim yapayim yapmasina ama sevgili kocacin pek istekli degildi. ne yapcaz ya koydurmazsa. o zaman sende tv nin ustune koyarsin. yaz geldi ohhh gozumuz gonlumuz acilsin beee :)

Sweety said...

sehir melekleri merhaba hosgeldinizzz efenim. iyi fikir verdin bana gercekten. elimdeki kumaslarinda en buyugu kirmizi olani. hemde cok guzel bir rengi var. kipkirmizi yapmasamda onu baska renklerle kombinleyerek guzel olur dimi :) fikir icin saolun kislar. :)

İpek Kuscu said...

sweety'cim,bayıldım ördüklerin birbirinden harika ,bugün bende tığ ve yün aldım ,yine bir köşeye atmadan umarım bu kez birşeyler yaparım.Görüşmek üzere sevgiler.

Sweety said...

aa ne guzel cilekcim. sabirsizlikla oreceklerini bekliyorum canim. ne yapmayi dusunuyorsun?